Müügitingimused

1. ÜLDINE

1.1. Müügitingimused kehtivad www.norelle.ee e-poest ostja (edaspidi ka: “Klient” või pooled ühiselt”Lepingupooled”) ning Norelle Kaubandus OÜ (edaspidi ka: “Müüja” või pooled ühiselt”Lepingupooled”) vahel kauba ostu ning müüki reguleerivates küsimustes.

1.2. Müügileping jõustub hetkest, mil Kliendi ülekanne on laekunud Müüja arvelduskontole. Müügilepingus lähtutakse Eesti ning vajadusel ka Euroopa Liidu õigusaktides sätestatust.

1.3. Müügileping, mille eest ei ole tasumist toimunud 3 tööpäeva jooksul, tühistatakse. Kaup lisatakse uuesti e-poodi müüki.

2. HINNAD

2.1. Müüja ei ole käibemaksukohuslane, mistõttu e-poes kuvatud hinnad on käibemaksuvabad.

2.2. E-poes kuvatud hinnad ei sisalda transpordikulu.

3. TRANSPORT – KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

3.1. Kui müügileping jõustub nädalavahetusel, komplekteeritakse kaup esimesel nädalavahetusele järgneval tööpäeval ning postitatakse hiljemalt sellest järgmisel tööpäeval.

3.2. Kui müügileping jõustub tööpäeval tööaja sees (s.o kuni 17:00) komplekteeritakse kaup samal päeval ning postitatakse hiljemalt sellest järgmisel tööpäeval.

3.3. Kui müügileping jõustub tööpäeval tööajast väljaspool (s.o alates 17:01), komplekteeritakse kaup järgmisel päeval ning postitatakse hiljemalt sellest järgmisel tööpäeval.

3.4. Kaup toimetatakse Kliendile Kliendi poolt valitud viisil.

3.5. Omniva postikulu lisandub tellimuse summale ning selle kannab Klient koos tellimuse summaga Müüja arvelduskontole.

3.6. Itella Smartposti postikulu tellimuse summale ei lisandu ning selle tasub Klient paki kättesaamisel otse pakiautomaati.

3.7. Kauba tarne on maksimaalselt 3 tööpäeva.

3.8. Norelle Kaubandus OÜ ei vastuta tarne viibimisest juhtudel, kui tarne viibib transpordiettevõtte viivituse tõttu.

4. TAGASTAMISÕIGUS

4.1. E-poest ostetud kaubale kehtib 14-päevane tagastusõigus.

4.2. Klient peab e-poodi teavitama hiljemalt 14.päeval pärast kauba kättesaamist e-posti aadressi info@norelle.ee teel soovist kasutada kauba tagastusõigust, misjärel edastab Müüja Kliendile juhised kauba tagastamiseks. Kaupa on võimalik tagastada pakiautomaadi kaudu kui ka kohapeal.

4.3. Tagastatav toode peab olema samasuguses seisus, millises toode Kliendile saabus. Tootel peavad olema küljes sildid. Kui tootel on spetsiifiline tootepakend (nt. kingad), peab alles olema ka spetsiifiline tootepakend (nt. kingakarp).

4.4. Müüja on kohustatud punktide 4.1, 4.2.ja 4.3. korrektse täitmise puhul tagastama Kliendile tootesumma 7 tööpäeva jooksul.

4.5. Juhul kui toode tagastatakse pakiautomaadi vahendusel, on Klient kohustatud tasuma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud otse pakiautomaati.

5. ISIKUANDMED

5.1. E-pood kasutab Kliendi poolt tellimuse kinnitamisel sisestatud isikuandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning transpordi organiseerimiseks. Klient annab Norelle Kaubandus OÜ-le õiguse edastada transpordi andmeid (s.o isiku nimi, pakiautomaadi asukoht ning telefoninumber) transporti korraldavale ettevõttele.

5.2. E-pood kohustub järgima Isikuandmete kaitse seadusest tulenevaid põhimõtteid ning head tava isikuandmete kaitsel.